Mégis kinek az érdeke?



Bátorkodtam kölcsönvenni egy régi magyar film címét - annyira idevágónak érzem...

Magyar Péter változatlanul a top favorit bármely internetes tartalomban! Ez azért önmagában nem vonzana, hogy én is beszéljek róla, viszont az a minta, amit országjárásával mutat, az azért mégiscsak az a valami, amiről én is azt hittem, nem is fogok hasonlót látni már...

Hogy közben most már mást is mond, mint néhány héttel ezelőtt, azon erősen csodálkoznék ha nem, hiszen abban is üdítően más. Nyilván szélkakasos forgolódásnak igyekeznek beállítani az ellenfelei ezt a témafejlődést, azonban én emlékszem még egy kövér és öregedő fickó eszmerendszerére, amikor még sovány volt.

Szóval mondja csak - van, aki meghallgatja!
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi