Nekem feltűnő, ha a kommentelő nem is olvassa, hogy hová ír!

Kép - Pinterest
Azt persze értem, ha Magyar Péter tesz, vagy nem tesz valamit, az mostanság kapásból felkapott a médiában...

Ez rendben is van eddig - magam is igyekszem követni az eseményeket. Naná! Hiszen lassan évtizede nem történt semmi érdemi... A kormány hordja össze a maga bornírt zagyvaságait, őfelsége ellenzéke tiltakozik, összefog és veszít a hagyományos forgatókönyv. Nem is érdekel eképpen semmi és senki sem onnan.

Azonban ha legalább összefüggéseiben néző és nem önkényesen összetákolt kijelentéseket egymásba mutatásra rávenni szándékozó - kimondom - intellektuális írással, videóval találkozom, akkor csak nem hagyom szó nélkül, ha YouTube-szerű magamutogató kommenteléseket látok a cikkajánlóban.

Ezt most a Facebook-on tapasztaltam így...

Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi