Érthető, hogy van aggódás!
Ez a szolgáltatói reklám fut most országosan, látható tévén és interneten - többnyire hirdetésekben... Az egyik nagy szolgáltató vállalta fel ezt a szempontot. Hogy melyik, az kiderül a nézőknek.
Tetszik is, meg nem is!
Tetszik, mert nem vegyed és vigyed szájbarágási klisét használ. Ugyanakkor félek, hogy a cél az, hogy a saját felvilágosító szerepét kicsit nagyobbnak mutassa. Mert valóban, a téma akut és nem csak eme szolgáltatási területen.
Egyébként mi van azokkal a dinoszauruszokkal, akik nem használnak digitális eszközöket?
És ha telefonálni akarnak, akkor buta telefonon akarnak csak beszélni? Szerintem ezt nem kellene csupán úgy kezelni, hogy az lesz, ami kijön belőle.
Csak a blog tagjai (követők) szólhatnak hozzá! A követést egyszerűen beállíthatod itt magad is, vagy üzenetben elküldheted a gmail címedet - bármelyik közösségi oldalamon! Hozzáadlak manuálisan, amit bármikor visszavonhatsz, ha mégsem érzed a helyed itt... 😎
VálaszTörlés