A hazugság, az hazugság - egyetértek!

Kép - Pinterest
Az is mindegy, hogy ki és hogyan nem mond igazat...

Az a körülmény pedig, miszerint választások lesznek a közeli jövőben, az engem legalábbis érdekel. 
Viszont én ezt úgy olvasom, hogy egy olyan országot akarok, amit a magaménak tudok. Azért, mert itt születtem, azért, mert itt akarok majd halni, azért mert, mert és mert... A legkevésbé sem érdekelnek azok a fickók és nők, akik rendkívül jól hangzóan mondanak akármit, hogy mi lesz, ha ők...

Nekem ilyen baromfiudvar ország nem kell - amiben a lelkek rohannak az egyik sarokból a másikba alkalomadtán. Nekem egy olyan ország kell, amelyik úgy működik, hogy tökmindegy ki nyeri az éppen aktuális választásokat. Az ország vállalja az összes polgárának el- és fenntartását - legalább egy közmegegyezést követő megállapodás formájában és akkor elvárhat kötelezettségeket a polgáraitól és tőlem. De ha bármelyik résztvevőtől azt tapasztalom, hogy visszaél a rendelkezésére álló pozíciójával és a saját privát érdekei szerint dolgozik, bárki legyen is az, természetesnek kellene lennie, hogy elküldhessem a fenébe.

Az én elképzelésemhez képest ez a Donáth-Gyurcsány purparlé egy puskfinc!

 
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi