Régen foglalkoztatott egy teljes zenei album...

Kép - Pinterest
Valahogy egynótás lemezek kerültek elém mostanság és a címadó dalon kívül rendszerint simán passzolható volt a többi.

De most itt a beígért Roling Stones: Hackney Diamonds és ez nagyon jó - azt kell mondjam! Annak ellenére, hogy az Angry, amit legelőszőr láthattunk is klipként az albumról, annyira nem is tetszett... 

Az is lehet, hogy hozzá-, vagy éppen visszaszoktam a Stones hangzáshoz - az pedig utánozhatatlan és épp ezért is szerettem érte őket mindig is.

Képtelen vagyok kiemelni egyet is az albumról - itt az egész!
 
Repkó József


Bocs, de ez a hely az én világom! Itt azzal foglalkozom, ami engem is érdekel, vagy tetszik.
Amikor képet, vagy videót látsz a bejegyzéseimben - az nem véletlen - van funkciója...
Hirdetésre ott a Pepita Hirdető - MultiApro oldalam.

Újabb Régebbi